Ensamt

Hej igen!

Helgen har varit rolig och trevlig.

I fredags var Olivia och Filippa här och åt middag.
Sen kom Steffi, Lovisa och Julia hit och myste lite.

I lördags var jag med Jespers kusin Emelie och badade
Eriksdalsbadet och sen åkte vi hem till Jespers
farmor och farfar och åt middag.
Jag tror aldrig jag ätit så mycket mat i
hela mitt liv, älgstek, gott!
Sedan åkte jag och Emelie hem till mig
för att titta på film och så sov hon här.

Nu har hon blivit hämtad och jag sitter och pluggar.
Ska snart röra mig in till stan för
att besöka Allhelgonakyrkan och
sen ska jag och Matilda ut och käka.

Saknar Jesper lite, men han kommer ju snart hem.
Det är bara så himla ensamt hemma...

Tagen i somras på Fågelöudde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0