Helgen

Förlåt att jag inte skrivit på hela helgen.
Jag har haft fullt upp helt enkelt.
 
I fredags var jag bara hemma och
kollade på tv med Jesper.

Lördagen började med att
mina söta och goa barndomsvänner,
Ellika och Linn var här och drack kaffe.
Sen kom Olivia och Sassa hit, drack lite vin
och tog massa bilder, som jag
btw ska lägga upp när jag redigerat.
Sen begav vi oss hem till Katta och
träffade trevliga människor.
Sen lite för sent åkte jag in till Mango
för att möta upp Ellika, Jesper, Henke,
Rickard m.fl.
Sedan slutade kvällen med Max och taxi hem.

Idag har jag och Jesper varit i Kungens Kurva
och Skärholmens centrum för att leta
skor och saker till lägenheten.
Sedan var åkte vi för att kolla handboll,
trogna fans som vi är.
Till middag var vi hemma hos mamma
tillsammans med Mormor och Morfar.
Åkte förbi pappa och Catrin
hemvägen för att dricka lite te.
Och nu ligger jag här och ska snart sova.





Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Är det du som tagit bilden? :)

2009-10-12 @ 13:16:35
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg :) Anmäl dig gärna till månadens blogg tävlingen hos mig ;)

2009-10-12 @ 16:42:22
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0