Helgen

Nu var jag dålig, har inte skrivit på hela helgen!
Så tänkte berätta allt nu istället.


I fredags var det en rolig dag. Det började med att jag åkte in till stan
och skulle köpa lite kläder och andra prylar till kvällens
inspark med temat Pride.
Åkte sen hem till Lovisa och käkade och gjorde mig iordning.
Sedan gav vi oss iväg till insparken för att ha en riktigt bra kväll.
Kvällen vart inte speciellt sen men trevlig.

Igår var jag och kollade på Lidingö Loppet för att heja på en kompis.
Sen var jag iväg för att kolla handboll.
På kvällen åkte jag och Jesper för att köpa hämtmat,
åkte till nya stället Asien köket, supergod mat!
Senare under kvällen kom Olivia hit
Vi kollade Män som hatar kvinnor och Olivia sov kvar.

Nu har hon gått och jag sitter här själv för att vänta in min kära pojkvän
för att komma överens om vad vi ska göra ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0