Sova?

Nu ligger jag här ännu en natt och kan inte somna!
Jag som lovat mig själv att sova tidigt ikväll
 efter allt ståhej igår natt (det började med att jag och Jesper bråkade om
någonting helt onödigt till klockan var 02:00, sen klockan 06:20 i morse
 var det några jävla gubbar som skulle plantera, så de körde
 runt med traktor precis utanför fönstret!)

När man ligger och inte kan sova kommer de mest märkliga tankarna upp i huvudet.
Jag funderade på hur det skulle vara att vara ensam.
Att inte ha någon att berätta sina djupaste hemligheter för.
Att inte ha någon axel att gråta emot.
Att inte ha någon som vet hur du mår även fast du inte sagt ett ord.
Att helt enkelt inte ha en enda sann vän.

Skulle inte livet vara som en oändligt lång trappa, där du känner att
allt blir jobbigare för varje steg du tar tills du tillslut bara
känner att du inte orkar mer?







Kommentarer
Postat av: Carro

Guud vad fin och cool bild!

2009-10-14 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0